Job 19 van 21


Report this listing

Solliciteren



Klantendienst Bankensector


Functie

Als Klantgerichte Digital Banking Specialist ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten bij vragen over dagelijkse bankzaken en kaarten. Je draagt bij aan onze ' Digital First '-mentaliteit door klanten te begeleiden naar onze digitale kanalen. Je taken omvatten onder andere het opvangen van binnenkomende telefoongesprekken, door middel van open vragen problemen definiëren en gepaste oplossingen vinden. Voor niet-courante vragen beschik je over verschillende hulpmiddelen en kan je terugvallen op gespecialiseerde collega's en digitale tools. Je benadert alle aspecten van onze dienstverlening met een kritische en opbouwende geest, met de focus op klanttevredenheid. Continue zelfontwikkeling is cruciaal om up-to-date te blijven met onze app en processen.

Jouw profiel

We zoeken iemand die communicatief en klantgericht is, empathisch is en in staat is om informatie duidelijk over te brengen. Een leergierig persoon die snel nieuwe opties in de app oppakt en verandering ziet als een uitdaging en een kans. De beheersing van huidige en toekomstige digitale processen is essentieel, evenals een passie voor het vinden van oplossingen en werken met instructies en procedures. Een teamspeler die graag in een hecht team samenwerkt en met een perfecte kennis van het Nederlands, met kennis van Frans.

Aanbod

Als Klantgerichte Digital Banking Specialist maak je deel uit van een nieuw team dat streeft naar een toffe sfeer, aangename werkplek en welzijn voor iedereen. We waarderen jouw input, inzet en leergierigheid. Je krijgt de kans om te groeien binnen een snel evoluerende organisatie waar initiatief nemen sterk wordt gewaardeerd. We bieden een marktconform loon met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, fietsvergoeding en een vergoeding voor het treinabonnement. Bovendien krijg je uitstekende opleiding en begeleiding bij de job.

Het arbeidsregime omvat een roulerend shiftensysteem met variabele werktijden op maandag t.e.m. vrijdag en zaterdag (1 keer elke 4 weken). Het betreft een bediendecontract, interim met optie vast, met de mogelijkheid tot thuiswerken na 3 maanden. De opleiding vindt plaats in ons kantoor in Berchem.

**Let op:** Tijdens de eerste 3 weken van je tewerkstelling ben je intensief in opleiding, voltijds aanwezig van maandag tot en met vrijdag (08.30u-17.00u). Na het succesvol afronden van de opleiding en 3 maanden anciënniteit, is er de mogelijkheid om enkele dagen per week telewerk te verrichten.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht